CHIQUITA |
Προβολή ανά: Τίτλο | Ημερομηνία | ||
Αποτελέσματα: 1 2 Επόμενα >> | ||
![]() |
«Τέλεια από τη φύση της»: Η Chiquita λανσάρει νέα out-of-home καμπάνια 25/10/2021 Η Chiquita ανακοινώνει το λανσάρισμα της νέας της καμπάνιας, για την προώθηση του μηνύματος της χαράς και του υγιεινού τρόπου ζωής, στους δρόμους της Ελλάδας. Η καμπάνια «Τέλεια από τη φύση της» έχει ως στόχο να αναδείξει τις νόστιμες μπανάνες Chiquita και να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να είναι υπερήφανοι για τον εαυτό τους. Η χαρούμενη και δυναμική καμπάνια θα φιλοξενηθεί σε λεωφορεία, billboards και στάσεις Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
H Chiquita χρωματίζει ροζ το αυτοκόλλητό της για πέμπτη συνεχή χρονιά για να ευαισθητοποιήσει για τον Καρκίνο του Μαστού 28/09/2021 Ο Οκτώβρης έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως μήνας ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού. Θέλοντας να τιμήσει τον σκοπό αυτό, η Chiquita χρωματίζει Ροζ το εμβληματικό Μπλε Αυτοκόλλητό της, για να ταιριάζει με τη Ροζ Κορδέλα, το διεθνές σύμβολο για τον καρκίνο του μαστού. Στην Ελλάδα, η εταιρεία συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», για να στηρίξει το Greece Race for the Cure, που διοργανώνεται ψηφιακά στις 01, 02 και 03 Οκτωβρίου, ενώ συνεχίζει και τη συνεργασία της με την Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita ενισχύει τη δέσμευσή της για βιώσιμες γεωργικές
πρακτικές 21/09/2021 Καθώς ο κόσμος συνεχίζει να βιώνει τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, η Chiquita επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα μέσω βιώσιμων γεωργικών πρακτικών. H Chiquita έχει εφαρμόσει μια σειρά από πρακτικές ανανέωσης και επανασχεδιασμού των καλλιεργειών της μέσω του προγράμματος «Κώδικας του Αγρότη», ενός άξονα του στρατηγικού οράματος της Chiquita "Behind the Blue Sticker" που στοχεύει στη βελτίωση της αποδοτικότητας, την αύξηση της παραγωγής και τη μείωση του περιβαλλοντικού αντικτύπου της εταιρείας, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη βέλτιστη ποιότητα της μπανάνας Chiquita. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita λανσάρει τις πρώτες μπανάνες με ουδέτερο αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα 07/07/2021 Στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας της για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, η Chiquita λανσάρει την πρώτη της μπανάνα που παράγεται με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα. Η συγκεκριμένη μπανάνα θα είναι αρχικά διαθέσιμη στο Βέλγιο και οι καταναλωτές θα μπορούν να την ξεχωρίζουν χάρη στα ειδικά πράσινα αυτοκόλλητα «CO2-neutral». Η εταιρεία έχει καταφέρει να αντισταθμίσει τις εκπομπές αερίων που σχετίζονται με την εξόρυξη και επεξεργασία πρώτων υλών έως και τη διανομή αυτών των μπανανών, μέσα από την στήριξη του έργου αντιστάθμισης που υλοποιεί η Chiquita στην Κόστα Ρίκα, χώρα προέλευσης των μπανανών. Φυσικά, όπως όλες οι μπανάνες Chiquita, έτσι και η μπανάνα με ουδέτερο αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα διατηρεί την ίδια εξαιρετική ποιότητα και απολαυστική γεύση που έχουν αγαπήσει οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita είναι η πρώτη εταιρεία φρούτων παγκοσμίως που λαμβάνει έγκριση SBTi για το πρόγραμμα βιωσιμότητας “30BY30” 12/05/2021 Η Chiquita παρουσίασε το πρόγραμμα βιωσιμότητας “30BY30” στις αρχές του χρόνου. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 30% μέχρι το τέλος του 2030 και θεωρείται πρωτοποριακό. Μετά από μια ενδελεχή διαδικασία αξιολόγησης, ο κορυφαίος ανεξάρτητος διεθνής οργανισμός Science Based Target Initiative (SBTi), ενέκρινε το πρόγραμμα “30BY30” και τους αξιόλογους στόχους που έχει θέσει η εταιρεία για την μείωση των αερίων. για τη μείωση των εκπομπών αεριών, Έτσι, η Chiquita γίνεται η πρώτη εταιρεία φρούτων παγκοσμίως των οποίων οι στόχοι αναγνωρίζονται από το SBTi. Ο οργανισμός SBTi καθορίζει τις βέλτιστες πρακτικές σε ένα πλαίσιο στόχευσης που βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα και είναι υπεύθυνος για την επικύρωση και την αξιολόγηση της προόδου της εταιρείας βάσει ιδιαίτερα αυστηρών κριτηρίων. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita μειώνει την σπατάλη τροφίμων για να καταπολεμήσει την κλιματική αλλαγή 22/04/2021 Στην Chiquita, κάνουμε ότι μπορούμε για να μειώσουμε την σπατάλη τροφίμων στην προσπάθειά μας να καταπολεμήσουμε την κλιματική αλλαγή. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να ηγηθεί των προσπαθειών του κλάδου καθώς η κλιματική αλλαγή προκαλεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα σε πολλές καλλιέργειες, συμπεριλαμβανομένης και της μπανάνας, που αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πηγές τροφίμων για εκατομμύρια ανθρώπους και την τέταρτη σημαντικότερη καλλιέργεια τροφίμου στον κόσμο. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita παρουσιάζει το πρόγραμμα «30BY30» για την Μείωση των Εκπομπών Άνθρακα, πρωτοπορώντας στην αντιμετώπιση της Κλιματικής Αλλαγής 31/03/2021 Η Chiquita παρουσιάζει σήμερα το «30BY30», ένα μεγάλο πρόγραμμα που αποσκοπεί στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 30% μέχρι το τέλος του 2030, σε όλες τις δραστηριό-τητες της εταιρείας. Το πρόγραμμα «30BY30» έχει υποβληθεί στο SBTi (Science Based Target Initiative), τον κορυφαίο ανεξάρτητο διεθνή οργανισμό για τη μείωση των εκπομπών αεριών, αρ-μόδιο για την αξιολόγηση της προόδου μας και την υποβολή εκθέσεων σχετικά με αυτήν. Είμαστε επίσης υπερήφανοι για αυτή μας την πρωτοβουλία καθώς η Chiquita αποτελεί την πρώτη εταιρεία φρούτων παγκοσμίως που δεσμεύεται για τον ανεξάρτητο έλεγχο των στόχων και την πιστοποίηση της πρωτοβουλίας από τον SBTi. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita επιτυγχάνει τους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και δεσμεύεται για έναν βιώσιμο πλανήτη 17/03/2021 Στην Chiquita, είμαστε περήφανοι για την κορυφαία γεύση και ποιότητα των μπανανών μας. Έχουμε εργαστεί σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι τα υπέροχα φρούτα μας θα μεγαλώσουν, θα καλλιεργηθούν και θα μεταφερθούν στο κατάστημα της γειτονιάς σας με όσο το δυνατόν πιο βιώσιμο τρόπο. Ακόμη καταβάλλουμε συνεχείς προσπάθειες για να διασφαλίσουμε ότι οι εργαζόμενοί μας, οι οικογένειές τους, αλλά και το περιβάλλον στο οποίο ζουν, λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή φροντίδα. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας συνεχίζοντας την αποστολή της για χειραφέτηση των γυναικών σε όλο τον κόσμο 08/03/2021 Η Chiquita, κατανοώντας την ευθύνη της ως παγκόσμιου εταιρικού πολίτη, αναγνωρίζει την ανάγκη για χειραφέτηση των γυναικών στη βιομηχανία παραγωγής αγροτικών προϊόντων, η οποία ήταν πάντα ανδροκρατούμενη. Σήμερα, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας, η Chiquita συνεχίζει την αδιάκοπη προσπάθεια για την επίτευξη της πλήρους ισότητας των φύλων, σε όλες τις δραστηριότητές της. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού 19/11/2020 Τα παιδιά είναι το μέλλον μας και δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή να γιορτάσουμε τους μικρούς μας φίλους, από την 20η Νοεμβρίου, την Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Οι μπανάνες Chiquita ανέκαθεν ήταν αγαπημένο φρούτο για τα παιδιά (και τους γονείς τους), αφού είναι ένα ιδανικό σνακ που τους προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια για τον ιδιαίτερα απαιτητικό τρόπο ζωής τους. Μια φυσική, βολική, εξαιρετικά νόστιμη και κορυφαίας ποιότητας τροφή. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Γιορτάστε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής μαζί με την Chiquita! 16/10/2020 Κάθε χρόνο, στις 16 Οκτωβρίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής και φέτος συμπίπτει με την 75η επέτειο από την ίδρυση του Διεθνούς Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
H Chiquita ευαισθητοποιεί για τον καρκίνο του μαστού με τα νέα limited edition ροζ αυτοκόλλητα 01/10/2020 Ο Οκτώβρης έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως μήνας ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού, και η Chiquita θέλοντας να τιμήσει τον σκοπό αλλάζει το εμβληματικό της μπλε αυτοκόλλητο σε ροζ για να ταιριάζει με τη Ροζ Κορδέλα – το διεθνές σύμβολο για την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Miss Chiquita επιστρέφει και λέει: «Σας ευχαριστούμε!» 04/05/2020 – Είναι σίγουρα ενθαρρυντικό να βλέπουμε τα πρώτα σημάδια επανόδου στην κανονική ζωή και στους ρυθμούς που γνωρίζαμε μέχρι πρότινος. Όπως θα δείτε η Miss Chiquita επέστρεψε στη θέση της στο εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητο που κοσμεί τις μπανάνες μας. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
H Chiquita δωρίζει πάνω από 1,5 εκ. μπανάνες και προμήθειες σε ευάλωτες κοινότητες σε όλο τον κόσμο 28/04/2020 Η Chiquita συνεχίζει τις πρωτοβουλίες για στήριξη ευπαθών ομάδων και παροχή βοήθειας και ειδών σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο στις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί λόγω της πανδημίας. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita ενισχύει τη δέσμευσή της για καλύτερες περιβαλλοντικές πρακτικές με αφορμή την Ημέρα της Γης 21/04/2020 Με αφορμή την Ημέρα της Γης, που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 22 Απριλίου, η Chiquita κάνει γνωστές τις πρόσφατες προσπάθειές της για ένα πιο βιώσιμο μέλλον μέσω του περιορισμού της σπατάλης τροφίμων. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η μπανάνα Chiquita #ΜένειΣπίτι και απασχολεί δημιουργικά γονείς και παιδιά με παιχνίδια και συνταγές 31/03/2020 Στις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες που επικρατούν σε όλο τον κόσμο λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού, η Chiquita, η κορυφαία εταιρεία μπανάνας στον κόσμο, θέλοντας να υποστηρίξει το κοινό και να βοηθήσει τους καταναλωτές να περάσουν λίγο πιο ευχάριστα τον περιορισμό στο σπίτι ετοίμασε δημιουργικά παιχνίδια και μοναδικές συνταγές τόσο για τους μικρούς όσο και για τους μεγάλους λάτρεις της γευστικής μπανάνας. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Chiquita: Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού ανακοινώνει πρωτοβουλίες περιορισμού κατανάλωσης νερού 26/03/2020 Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού, που γιορτάστηκε την Κυριακή 22 Μαρτίου, η Chiquita κοινοποιεί τη δέσμευσή της να εξοικονομήσει όσο το δυνατόν περισσότερους υδάτινους πόρους στις φάρμες μέσω διανομής γης και προγραμμάτων ανανέωσης. Έως τώρα έχει ανανεωθεί το 59% από τις φάρμες της Chiquita, με πλάνο το ποσοστό αυτό να αυξηθεί στο 76% του συνόλου μέχρι το 2022. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita δημοσιεύει τον Απολογισμό Βιωσιμότητας για το 2019 28/01/2020 Η εταιρεία θα δημοσιεύσει τον νέο Απολογισμό Βιωσιμότητας τον Φεβρουάριο, τονίζοντας την μακροπρόθεσμη δέσμευσή της για την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας σε όλες τις δραστηριότητες της, από τις φυτείες μέχρι τα σημεία πώλησης |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η Chiquita πρωτοπορεί ανακοινώνοντας την πρώτη αξιολόγηση για τα δικαιώματα του παιδιού 25/11/2019 Ως πολίτες του κόσμου, είμαστε υπεύθυνοι για την κατανόηση και την αντιμετώπιση του αντίκτυπου των πράξεων μας, άμεσων ή έμμεσων, στους γύρω και τον πλανήτη μας. H ευθύνη αυτή δεν σταματά στις φυτείες και τα εργοστάσιά μας. |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
Η μπανάνα Chiquita έδωσε ενέργεια τους αθλητές του 37ου Μαραθωνίου της Αθήνας 13/11/2019 Για 12η συνεχή χρονιά, η μπανάνα Chiquita έδωσε το παρών στο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, προσφέροντας πολύτιμη ενέργεια σε όλους και βοηθώντας τους να ολοκληρώσουν με επιτυχία αυτόν τον τόσο σπουδαίο αγώνα. |
|
![]() |
||
![]() |
||
Αποτελέσματα: 1 2 Επόμενα >> | ||